söndag 9 januari 2011

Hemma! :)

Efter att varit i skogen i 7 timmar var det skönt att komma hem! Och hungrig var man! Så istället för att äta matlåda (som mamma ville), så gjorde jag och lillbrorsan pizza! Så mycket godare ju. :) Så nu är vi båda mätta.
Har dessutom hunnit med att grusa gången i från garaget. Jag tröttnade på att jag halkade runt som jag vet inte vad, trotts att jag hade kängor! :/ Men nu är det problemet löst i alla fall! :)

Hunden, Kajsa, (finstövare) hon fick en 1:a hon i alla fall! Men det var jobbigt att pulsa runt i snön, men nu har man fått träning i alla fall. :) Och så har man fått höra en hund driva. Och sett ett riktigt upptag - Haren höll på att springa rakt över mig! Roligt var det i alla fall, det kan man summera hela dagen med. :)

Men nu ska jag ta hand om disken! :/

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar