fredag 18 mars 2011

Mindre sammanfattning!

Är i Deje nu sen igår kväll! :) Liftade med min morbror upp till Karlstad och därifrån buss till Deje! :)
Och idag har jag hunnit med mycket! :) Städat kök, hall toalett och Christophers rum! :) Och just nu står "mini" kladdkakor på svalning i köket! ♥
Chrsitopher har somnat brevid mig, så jag funderar på om jag ska ta och ta nycklarna och gå en sväng kanske.. :/ Jaja, vi får se!

Var på halkbanan i måndags! :) Riktigt roligt, det kan jag göra om flera gånger! Så nu hoppas vi på att jag fixar plast kortet nu då!

Har även jobbat tisdag-onsdag, och ska jobba 30:e igen och ev. 4- 8 april, sedan  är det bestämmt att jag ska jobba 11- 14 april med! :) Happy face on! Och sedan jobbar jag 8 veckor i sommar med! :) :) ♥♥
Moneyu, money - de är så mycket roligare när man jobbat ihop dem själv!! :)

Ikväll blire mys med Christopher och till middag blire hemma gjord pizza med salami, annanas och sen ska jag prova hur det är att ha brieost på! :) ♥♥

Men nu ska jag väcka till på Christopher! ♥♥ ;P
Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar