måndag 18 april 2011

Fin, fint! :)

Vädret verkar vilja hålla i sig! :) Solen skiner och de är ca 16 grader i skuggan! :)

Elsa var riktigt duktig idag! Det kom en stor hund springande emot henne och den morrade, och lika så Elsa... Men efter att varit åt henne så lugnade hon ner sig och den andra hunden fick nosa.. Men sen blev det för mycket och hela Elsa var vansing... Kaxiga jävel.. Men efter att lagt ner henne fattade hon vinken och den andra hunden fick lukta och nästan leka med henne! :)  Duktig min tjej är! Så nu är jag stolt över henne trots hennes kaxiga jag! :)
Äntligen, hon står nästan som hon ska.. Men det var den ändå bild och chans jag fick..

Min tjej! :)

Den berömda björken med sina armar! :P

Blåsippor i massor! :)

Utsikt som heter duga! :)


Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar