måndag 2 maj 2011

Kanon bomber! (och redovisning av veckan)

Nästan hela veckan har spenderats hemma hos Christopher! Skönt att vara "hemma". ;P Vi Var och jagade en dag hos Robin i Falköping och han har skyddsjakt på gäss. Klart att Christopher hade turen på sin sida när vi gick ut! :P


Och i lördags var det 20års fest som gällde för hela slanten, mskaerad. Jag tog med min kusin Jennifer, för jag tyckte synd om henne som inte skulle ha något att göra och som var fast i Skövde utan busskort och pengar! :) Och Christopher skulle egentligen med, men han ville åka och kolla på sin lillebror när han körde 12timmar, i Skövde(cross). Så vi fick en kanon kväll däe, bilder kommer så snart Amanda har lagt ut dem på FB. Jennifer fick klä ut sig till 50-tal och jag var cowboy! :)

Elsa fick låna min  hatt! :P <3
Idag har jag varit till Mariestad med mormor, första gången hon åker med mig sedan jag skaffade körkort! :) Allt gick bra! Det blev två BH:ar, från Lindex. BH:n heter BomberShell, den gör brösten två storlekar större! Jag är kär i den, men tyvärr var de bästa färgerna slut sålda i min storlek.. :( Så det fick bli en spets och en korall färgad! :) Men wow resultatet på den! Vilka bröst man får! :) <3 Men nu ska jag städa rummet för att sedan tvätta bilen! :)

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar