måndag 11 juli 2011

Vilken helg! :)

Fredag.
Jobbade. :) Direkt efter jobbet så drog jag till systemet för att köpa ett par saker till Christopher i föedelsedags present, fast han hade redan fått en vattentät klocka av mig, men jag ville inte komma tomhänt! Efter att varit på systemet åkte jag till Lundsbrunn och väl där fick jag vänta på att Christopher skulle komma hem från Robin i Falköping, vilket resulterade i att jag fick åka och hämta honom. :) Men de var ju inga problem. På eftermiddagen vid 17 tiden var jag och Christopher i Lidköping för att jag och han köpt en lite födelsedags present till min morbrors tjej Helena! :)

Lördag.
Vaknade av att någon bankade som en galning på dörren vid 07.30.. Varken jag eller Christopher var så värsta pigga.. Så det var segt att gå upp, men upp kom vi. Väl inne i huset blev det tårta till frukost och paketöppning för Christopher.! :) Han fick en vatten-, stöt- och kyltålig kamera. Något han verkligen behövde! Han som lyckas med allt. :P
Efter tårtan gick vi till sängs, några timmar senare vaknade vi och drog till Skara. Christopher ville ha frukost på donken, som jag fick bjuda på. Efter det bar det va till Systemet. Och Christopher satsade hårt, två flak och en minttu kom med ut! :P Typiskt honom! :P
På eftermiddagen blev det pizza plus att Christopher gamla klasskamrat kom upp från  småland, Andreas. Så på kvällen kom gästerna vi 18-tiden, där ibland Christophers andra gamla klasskamrat; Robin. Vi åt och drack gott och hade allmänt trevligt! :)
Senare på kvällen fick de för sig att fara till krogen i Skara så en kompis till Christopher kom och hämtade. Men vägen till Skara blev lång, vi hamnade på Olstorps festplats i Tidan!  Och där blev vi kvar till halv 2 ungefär, då blev det hemgång. Alla skötte sig bra även om många var trötta och lite fulla. :P
Var hemma vid halv 4 något sånt...

Igår.
Behöver jag säga att söndagen var seg?! Fruktansvärt seg, men jag var inte bak full, bara Christopher och Andreas! :P Efter att försökt att få i Christopher frukost utan framgång så konstaterade vi att det var äckligt varmt ute, så jag fick köra Andreas bil till Flämslätt där vi skulle bada. Christopher och Andreas badade, jag gick i till knäna, sen vände jag.. Så kallt var de! Efter Flämslätt blv det Donken - trodde vi.. Var så mycket folk så vi vände i dörren igen.. Så det slutade med pizza! :P Och på kvällen blev det hem färd för både mig och Andreas, fast åt varsitt håll. Christopher följde med mig hem, vi skulle försöka kolla på film, det var ingen idé på 15 minuter var jag så trött att jag inte orkade hålla ögonen öppna.. Så jag somnade.. Tur var väl det skulle ju jobba idag!

Och nu är Christopher iväg och och jagar gäss hos Robin, han kommer tillbaka imorgon! :) Och jag ska sova, natti!!

Vi <3

Förra gången vi jagade hos Robin!
Bara MINA älsklingar!! <3<3



Hej så länge! :) ♥

1 kommentar:

  1. Trevlig blogg. Längtar redan till 1 okt då det är släpp för vovvarna.

    SvaraRadera