måndag 2 april 2012

Mustasch på Nöjesfabriken, Karlstad!

Min helg skulle vara lugn, då jag känt att något varit på gång i kroppen hela veckan.. Men nej, så blev det inte. Christopher, svärfar och Christophers killkompis skulle på Mustasch i Karlstad, de hade fått biljetter av Christopher farbror. Jag skulle egentligen inte följt med, utan att jag skulle åkt hem till mig. Men det strulade lite för dem, för de hade ingen bil, då Christophers lillebror hade deras bil.
Christopher skulle upp till sin lägenhet för att hämta grejer till veckans fiske i Mörrum, han får förvisso inte fiska med han skulle ha kläder..

Här kommer i alla fall lite bilder som jag tog (mobilkameran, då inte digitalkameran var med). Mustasch, på Nöjesfabriken i Karlstad.

Ralf Gyllenhammar

Stam Johansson

Ralf Gyllenhammar

Ralf Gyllenhammar

Ralf Gyllenhammar

Ralf Gyllenhammar

Och idag blir jag hemma, då jag har så ont i huvudet och blir yr så fort jag reser mig!! :( Och jag vill inte vara hemma!! :( Och så har jag ont i halsen också! :/ Var så hes i morse så jag inte kunde prata.. :(

Emelita♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar