fredag 9 november 2012

Foton, mobilkameran!

Jag är väldigt dålig på att ta med digitalkameran, och för tillfället vet jag inte ens var jag har den, efter flytten till ny lägenhet. :P
Men tycker att min mobilkamera duger väldigt bra ändå! :)
Pysslas Henny bland höst löven! :) <3


Vackra höst! 

Vackra höst!

Båt tur med Carl, på Viken. 

Älgjakten 2012

Vackra höst

Vackra höst

Vackert! 

Vackert

Älgjakt 2012

Karlsborg

Älgjakt 2012

"skåpsupande" igelkott! ;P 

Spökvandring, Böckersboda/Norrqvarn.

Kräftskiva 2012

Kräftfiske tidig morgon, utmed Göta Kanal

Spndelväv med dagg! :)

Vid vår skjutbana, Forsvik

Vid var skjutbana, Forsvik

Svampplockning med Pysslas Elsa! <3

Mitt första älgpass 2012

Karlsborg

Lägg till bildtext

Efterrätt på 50-tals resturangen:  Mandys Diner

Mussa 16år, med sin ny fångade råtta/mus! 

Torvbrytnings vatten som åker ut direkt i sjön Viken.
Fisket har blivit mycket sämre sedan detta började,
och då har de bara börjat tömma mossen på vatten!  

På väg till Ullared

Skjutbanan, Forsvik


Sätra/Skarven/Bolagsbryggan, sjön Viken

Älgjakt 2012

En tidig höst kväll! 

Spökvandring Böckersboda/Norrqvarn.

Svampställe :P 

Stortjuren som föll.
Älgjakt 2012

Älgjakt 2012

Skjutbanan, Forsvik


// ♥Emelita♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar