tisdag 25 januari 2011

25:e januari, ett heligt datum!

Sitter nu här och tänker tillbaka på det gågna året, men kanske mest på den dagen för ett år sedan! :) Eller hela den helgen, den helgen som förändrade mitt liv! :)
Jag och tjej kompisarna drog till krogen för att fira min födelsedag. Jag fyllde på en torsdag så vi drog iväg ut på fredagen. Där träffade vi lite killar från skolan, vi bytte nummer och så.

På lördag kväll/natt kom Christopher till mig. Och frågar man Jessica och Teddy trodde de inte att det skulle bli något av det hela, ingen av oss sa något. Men efter ett par timmar släppte det hela. Hela söndagen plågade vi Rebecka, Mörrum, Jessica och Teddy med att "slafsa".  :p Inget vi ångrar! ;p

På måndagen fick givetvis killarna i klassen reda på det hela och de skulle bestämt veta vem det var o.s.v. Så på måndagseftermiddagen (25:e januari 2010), så var jag och Rebeckqa på väg hem från skolan. Henke som gick i vår klass fast mest var uppe i Portalen där även Christopher är mycket,  ropade på oss... Han frågade vad jag gjort med Christopher.. Jag tittade frågande på han och sa: " vad menar du?".. Henke svarade: "ja han var ju inte som normalt idag.. Han var annorlunda" Han gav mig även förslaget att smsa honom och fråga i fall han ville sova hos mig i natt igen..

Och det ville han, men han var tvungen att plugga biologi bara.. Och jag min dumme fan svarade att det kunde jag hjälpa honom med.. Snacka om att det kunde misstolkas!
Men som tur va, gjorde han inte det! :) Utan han kom och sov över hos mig! :) Sedan lämnade han inte mitt lägenhet och vi ansågs vara ett par! :) ♥♥♥


Så  Den 25:e januari är ett heligt datum för mig! Ett riktigt heligt datum! :) ♥ Jag älskar dig mer än allt annat, du är det bästa som hänt mig! Det senaste året har varit det bästa i mitt liv, det underbaraste! Jag hoppas att det blir många fler än bara ett år! :) ♥ Du betyder så mycket! :) Tycker det är synd att jag inte kunde vakna vid din sida idag, men det fick jag i alla fall i helgen, vakna vid sin sida! :) ♥



Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar