lördag 22 januari 2011

Chockad till MAX!!!

Igår kväll övningskörde jag till Töreboda, för att hoppa av hos Micke. För han skeulle köra mig till systemet. Efter det körde han mig till mormro för mamma och pappa var i stan för att "handla" innan affärerna stängde! Micke han åkte vidare till Carl. När mamma och de kommer, ropar hon på mig att jag ska komma, halv grinig som jag av någon anledning jag inte minns, var så kommer jag och säger: "vad är de??".  Och i samma vevea hör jag en mycket välbekant röst säga: "HEJ!". Jag vrider lite på huvudet, och där, där står Christopher!! :) Han som sa att de hade en sak med skolan att göra,. så han inte kunde komma fören lördag! Då har alltså min mamma redan talat med han i måndags och de har bestämt att allt skulle vara en överraskning att han kom! Och tror ni jag blev chockad! Jag har inte hämtat mig ännu!

Men på kvällen sedan drog vi till Kina resturangen och åt. Micke och Carl bjöd, för jag fyllde ju 20! :)
En riktigt rolig kväll! :)

Älskar min, Christopher Nordlund! Och att både han, mamma och pappa blåste mig totalt! Jag som varit arg som ett bi på han! För att jag inte tyckte han försökte tillräckligt, men han visste ju att han skulle komma till mig i alla fall...



Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar