lördag 15 januari 2011

Ojoj, full rulle!

Hände så mycket igår så jag han alldrig skriva på bloggen! :/
För det absolut första gick jag upp kl.04.15 för att åka med mamma till jobbet, så jag han med bussen till Mariestad, där jag skulle gå på Riskettan. Efter det så skulle jag på möte med arbetsförmedlingen kl.13.30.
Efter mötet skulle jag med en buss, men den bussen lyckades krocka, så vi fick vänta länge på en ny buss, och när den bussen kom, så skulle den även hämta upp elever vid Vadsbo... Och efter det så lyckades jag komme till Töreboda, 20 minuter försenad. Så jag stressade i väg till hembageriet där Izze och Jennie väntade för en fika :)
Efter det kom Tonie och hämta mig ocg Izze, det bar av till Mariestad för att Tonie skulle på fest och Izze skulle ta hans bil. Jag och Izze kollade i lite affärer i Mariestad, sedan bar det av hem till Izze. Och sedan for vi och hämtade pizza och skulle Izze skulle köpa skor men det gick inte... 
Efter pizzan drog vi hem till mig där jag byte om och lämnade av grejer. Sedan bar det av till Grevagården, Izzes gamla arbetsplats. Där vi träffade Linni, Maria och Ida-Marie. :) Där sjöngs karaoke och jag fick lite att dricka. Efter att varit där bar det av till Mariestad för att hämta Tonie, som inte ville hem direkt.. ÅS jag och Izze blev kvar där en bra stund plus att vi åkte till Mc Donalds och handlade mat åt festdeltagarna!
så efter många om och men så började vi vår färd hemmåt! Då var kl. 02.30... Jag var hemma strax innan tre!
Det betyder att jag har varit upp 23 timmar i sträck! Och det känns idag! Är trött som bara den... vill egentligen bara ligga och sova, men idag ska vi fira min morbror och Izze's lillebror; Jesper!


Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar