torsdag 13 januari 2011

Rolig kväll med Izze! :)

Jag var till frisören igår! Detta är resultatet:
Efter, bakifrån och framifrån..

Innan
Efter klippningen ¨åkte jag till Mariestad för att övningköra på körskolan. Som gick riktigt, riktigt bra för övrint! :) (STOLT!)
Inna jag skulle köra hade jag lite död tid.. Så jag tänkte utnyttja mitt present kort! :)  Så det blev en skjort tunika ett par leggins.
Bakifrån
Fram ifrån
Efter körningen bar det av hemmåt med buss, där Izze mötte upp. Efter det blev det lasange hemma hos henne och sedan åkte vi till Mariestad, för att kolla på bio! :) Änglagård - tredje gången gillt!
Riktigtbra! :) 

Från
På vägen hem såg vi en flock vildsvin vid vägen! Men de han sticka inna jag fått upp kameran! :/ Men det var minst 7 st.. Som han med att räkna.. Mellan Mariestad och Töreboda, efter Ymsen från Mariestad... Läskigt! De är ju inte små.. :/

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar