torsdag 19 maj 2011

Äntligen!

Efter att jobbat halva dan och sedan kollat bilen och grejat så bar det av på lydnads/dressyr kurs. :) Härligt, allt gick bra utom att Elsa blev sur på en hund och lite på mig, då hon råkade nafsa till mig.. Men men, ingen skada skedd och jag hoppas hon inte gör det igen! Vilket jag inte tror...

När jag och Jennie kom hem åkte vi och kollade på min nya bil! :) En Volvo V40! :) Yees, äntligen något eget! :)  Skönt det! Lite rost här och var men inte värre än att det går att blästra bort! :) Så nu lär jag ha en del framför mig!

När jag kört hem Jennie ringde jag till Christopher!! ÄNTLIGEN fick jag höra hans röst, de har jag inte gjort på en vecka! :/ Men men, nu har jag fått göra det och jag lär ringa han så fort han kommit över Svenska gränsen igen!! :)
Christopher och jag på min bal, 3 juni 2010! :)
Och Elsa vovven så klart! 



Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar