lördag 21 maj 2011

Inte igen...

Igår ställdes min bil äntligen på! :) Så jag kunde köra den. Blev en tur till  Mariestad för att leta ISO- kabel för att kunna koppla in ljud i bilen, då jag inte hade någon radio eller något innan. Så jag fick köpa en av Carl och han hjälpte mig att koppla i den! :) Så nu har vi ljud!! :):)
Efter att kopplat i den så åkte vi och grillade, sen åkte jag hem för att åka med mamma och köra hem pappas jobbar bil.

Sen när Izze slutat jobbet blev det att åka ett varv i Törboda, men de var sten dött. Så vi drog hem till henne. Då fick jag ett sms från Tess i Christophers klass om att han hade tryck över bröstet och inte kunde andas, så ambulans var på väg.. Jag ringde upp henne direkt och de visste inte vad det var för fel.. :/ Astma medicinen fungerade inte. Men i ambulansen fick han syrgas och annat så han kunde andas igen, men han hade för mycket koldioxid i blodet. det var på håret att han inte strök med tydligen...  Men han lever! :)Tacka gudarna för det! :)♥♥♥

Alltid vi 

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar