söndag 22 maj 2011

Björn Rosenström! :)

Var på Björn Rosenström igår! :) Sjukt kul och han var lika bra som alltid! :) Dock höll jag på att inte få se mer än ett par låtar av honom eftersom någon idiot valde att kasta en glasflaska i mitt huvud, närmare bestämt en Baccardi Breezer flaska! Och för de som inte fått en sådan i huvudet kan jag tala om att de är inte mjuka precis!
Tur jag hängde på träplanket framför där och att jag inte vände mig och och fick den i ansiktet eller i tinningen. :/ Träplanket hängde jag på och det vatr väl tur det för jag tappade balansen och blev yr..
Och idag känner jag mig bakfull trots att jag inte drack en droppe alkohol efter som jag körde.. Har ont i huvudet och är lätt illamående hela tiden!  :/  Kanske hjärnskakning eller något sånt... :/

Jag vägrade också att gå ifrån för jag ville se klart på Björn först! Och Jennie var nästan vannsing på mig! Men de tog hand om mig både Jennie och Benny. Jag fick i alla fall autograf av Björn först av alla så det var värt att få en flaska i huvudet! :P  GRYMT BRA KVÄLL!!

Micke och Martin

Björn Rosenström

Björn Rosenström

Till Christopher! <3

<3

Ja, och så här såg de ut igår kväll! 

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar