söndag 15 maj 2011

Cruising i lilla Töreboda! :)

Idag blev det en lagom långa promenad med Jennie och vovven Bamse, samtidigt som lite lydnad tränades! Jösses vilken skillnad från förra sommaren! Riktigt roligt att se!
Klart att Elsa var med också! :)

Nu på kvälls/natt kvisten blev de cruising i lilla Töreboda, det var en hel del fina bilar och lagom med folk! :) Jag fick köra runt Micke och Carl i Carl's 245:a... Lite ovant till en början, men sen gick de kanon! Något större än lilla micran! :P Men ändå ganska härlig att köra! Men  nu ska jag ta och krypa ner under täcket, jag ska fixa mitt rum i morgon och gå långpromenad med Elsa! Sen får vi se vad dagen bjuder på!

Smsa något sms till Christopher kanske? - Vi har ju trots allt smsat några sms idag! :) Skönt att höra något från han trotts att jag saknar hans röst, kanske skulle ta och ringa någon dag! :) Blir dyrt, men värt det! ♥
♥All for my loverboy!!!♥


I brist på bilder lägger jag då upp en från cruisingen i Tidaholm!

Natti! ♥♥

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar