lördag 14 maj 2011

Det händer mycket...

...Men jag skriver sällan! :/
Har varit i Deje måndag till torsdag, hos Christopher♥ så klart! För han sitter just nu i en minibuss och är på väg till Fröya i Norge. Han är nog redan i Norge för de skulle vara framme kl 15 och de åkte kl. 03.45 inatt.. Kommer bli en jobbig vecka men "that's life"!  Han bönade och bad så i söndags att jag skulle komma upp så på måndag morgon satte jag mig i bilen och åkte upp! :) Var uppe vid 12-13 någon gång.  Hade riktigt roliga dagar där! Fick bl.a. vara med på "Mösspåtagningen". Det var ett årsedan jag satte på mig min studentmössa, och gissa om det väckte minnen.. Det kändes t.o.m. konstigt att inte ha på sig en egen mössa och sedan vandra upp till min lägenhet.. Utan det blev att sätta sig i bilen och åka till Deje mitt i natten.. Men men, jag klagar inte, skoj hade jag! :)
Båda mina älsklingar på samma kort! :)  


Torsdagskvällen bjöd på dressyr kurs och denna gång kunde inte Jennie vara med, men Izze var med och gick med Zorro! :) Eftersom hennes och mina föräldrar var på färjan påväg till Åland! :)

Fredagen(igår) var full rulle! Först besiktning av Märtas bil, blev tre 2:or! Så jag tror inte jag köper den.. Det kommer mer och mer rost på den.. :/  Tyvärr.. Så jag har kollat efter andra bilar nu! :P Kom på att jag aldrig mer ska ha med morfar till en besiktning i alla fall!
Efter besiktningen blev det till att fara och skriva på papper.. Och efter det till Arbetsförmedlingen i en timma utan att de kom någon eller något hände.. :/ Men efter ett par timmar for jag dit med Jennie och då var det folk där!

Och igår kväll fick jag åka till Hova för att hämta mamma, pappa, Andreas och Rositha! Men innan de blev jag upp hämtad av Carl för att käka pizza och köra hem hans mammas bil! :P När jag kom hem sen så satt jag vid datorn och skrev med Christopher för det kommer jag inte kunna göra på en vecka!! :) ♥♥

Fick av mamma och pappa, från deras Ålands resa.
Fylld med ägglikör som aldrig kommer drickas upp! 
Elsa väntade på mamma och pappa i bilen! 
 Och idag har bilen tvättats och städats.. Får väl se vad jag mer ska göra! :)

Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar