söndag 8 maj 2011

Cruising! :)

Då åkte man till Tidaholm igår då med Jennie och Amanda! :) Skoj skoj! :)
Mycket fina bilar och trevligt folk! Träffade även på Teddy från min klass i Värmland. Det var riktigt skönt att prata med honom igen. :)

Eftersom jag inte installerat en cd spelare i gammel mormor bil så fick vi lyssna på radio eller kasset. Jag hade lånat mamma och pappas gamla kassetband.  Och det var två låtar som verkligen fastnade på hjärnan och som spelades! :P

 WHIGFIELD - SATURDAY NIGHT - Denna passade bara in på vår kväll! :)
Mo-Do - Eins, Zwei, Polizei - Denna var bara sjuk och man blev glad av den! :)

Kvällen var en riktig succé! Men var dock inte hemma fören kl 3! Och kl 11. skulle vi vara i kyrkan på konfa.. :/ Det blev ganska segt och en och annan energidricka fick slinka ner på förmiddagen. Och nu på kvälls kvisten känns de väldigt tungt, funderar skarpt på att ta tidig kväll!

Jag fick även visa  mitt körkort för första gången för en polis också! :P Först kom de och hällde ut Jennie och Amandas öl, och jag hade deras väska men öl i. Och polisen frågade om jag hade öl där i, och de hade jag ju men eftersom jag var 20 fick jag behålla dem! Så då fick de titta på mitt körkort. :) Men sen var de slut drucket för Amanda och Jennie. (;P)

Men jag har hunnit med mycket idag i alla fall, firat kuseinernas konfa, firat faster, hjälpt till att tvätta brorsans A-traktor och bil och så har jag och han hjälpts åt med att fixa "spolarvätske problemet"! Upptäckte att om jag vetat var de satt hade jag lätt kunnat fixa de själv! ;P

Men nu ska jag försöka hitta på något annat än att skriva här, känner mig ganska sleten!
En av alla bilar... Kameran var med, men sällan uppe! :( 

Jennie och Amanda - Let´s rock, Girls! :) <3




Hej så länge! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar