torsdag 15 september 2011

Jag och så uppdatera!!

Ibland känner jag att jag är så duktig på att uppdatera! - ELLER INTE!!

Mycket har hänt kan man säga..
Den 16:e augusti satt jag ute på bockpremiären med min kusin. Vi satt på pass ca 20min så kom den 6-taggaren jag kollat på tidigare ut. Förvisso på 200meter, men jag hade bra stöd och ville inte missa chansen nu när kusinen var med. Så skottet gick av och bocken for i backen direkt. Farfar satt ute med min andre kusin och han hade också en fin bock i kikaren, men den hoppade undan när jag sköt.


29:a augusti föll denna räv på 200meter. En tik, denna gång. Jag skrämde slag på farfar denna gång.  



Hej så länge! :) ♥

3 kommentarer:

  1. Grattis! Kul om du kommer igång med din blogg. Nu är det ju jaktsäsong och kul att se dina jaktbravader

    SvaraRadera
  2. Tackar, ska försöka uppdatera så gott jag kan! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Du kan kolla in denna bloggen också! :) den tillhör min farmor och farfar men det är jag som sköter den så att säga! :)

    http://pysslaskennel.blogspot.com/

    SvaraRadera