torsdag 24 november 2011

Intressanta sidor om varg!

Vargmysteriet- Detta är faktist ganska intressant, för jag tror till 100% att Projekt Varg har genomförts, även om de säger att fallet inte är sådant..  Detta är bara ännu en grej. Jag har läst boken: "Vargmannens testamente och andra bitar i puslet om vargens återkomst",(Jan Mild - Vargmanenstestamente)
Och efter att läst den blir man ganska säker på att vargen är ut planterad via Projekt Varg även om de sagt att de lade ner det projektet.. Men vem kan då förklara att vargen "lyckas"hamna på de ställen där de ville ha varg enlig Projekt Varg? Och hur kommer det sig att folk säger att de sett olika "Zoo-Bilar" åka inne på olika skogsvägar mitt i djupa skogen? Och att vissa följt hjulspår som egentligen inte skulle vara på vägen och det lett fram till spår som visar att varg hoppat ur bilen och sedan människor spår som ledar in till matplatser avseda för varg? - Jag menar det blir ingen RÖK utan ELD!


Vargfakta-Jag bara väntar på att detta händer i Sverige, då skulle det hända lite mer i debatten om varg och de som är för varg kanske skulle få sig en tanke ställare! 


Emelita♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar