söndag 4 december 2011

jakt, lussebak och mys - helgen!

I fredags kväll kom Christopher och kompisarna Micke och Carl var här en sväng. :)
På lördag åkte jag hem till mamma och pappa och hämtade Elsa på morgonen, för här skulle minsann jagas! :) Och jakt blev det, och en del djur syntes till men inget inom skjut håll, eller i pass. Men hundarna fick i alla fall motion! :) Och jag med för den delen, det var välbehövligt, för alla parter. ;P
Sedan efter jakten åkte Christopher och hämtade min lillebror för han skulle äta middag hemma hos mig med oss. :) Sedan åkte vi till Skövde och handlade lite.
I dag så bakade jag och christopher lussekatter tillsammans. :) Och de blev riktigt goda. Elsa ligger nu i sin nya bur, den som egentligen var till katten men katten trivdes inte här så hon fick komma tillbaka.. Men Elsa trivs i buren! :) Elsa har varit här hela helgen, och hon trivs faktist här nu. Vilket jag är glad för! :)

Lussekatter från förra gången. :P 

Emelita♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar