söndag 27 maj 2012

Tullgarn och cruising

Gårdagen spenderades på Tullgarn hela dagen. Alltid lika fint där som vanligt! :) Träffade både gamla vänner och lärare, sett massa nya "jag vill ha"- saker!  ;P Men valde att inte köpa massor då jag vill spara så mycket som möjligt. Vill ha råd att köpa massa jakt saker till hösten, och sedan har jag kanske en valp till hösten med som kommer kosta en hel del! :/

När jag kom hem efter Tullgarn blev jag hämtad för att åka på cruising i Mariestad, och jag tror aldrig jag sett så mycket bilar och folk i Mariestad. Det hade tydligen varit rekord på utställningen tidigare under dagen! :) Kan ju vara förklaringen till allt folk! :)

Min kusin hade turen att få upp en fisk,
en regnbåge tror jag det var också! :) 


// ♥Emelita♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar