lördag 12 maj 2012

Vänner, riktiga vänner! ♥

Man säger ju att gräset är grönare på andra sidan, och det är det faktiskt! :) Detta trodde jag inte för några veckor sedan, allt kändes trist och grått. Men nu lyser lyckan emot mig och allt blir bara bättre och bättre för mig! :) Lyckan är total. :)

Jag har gått ner 3-4kilo på tre veckor, utan att ens försöka! :) (det är jag nog mest stolt över!)
Jag har insett saker jag inte insett tidigare! :) Vilken varit väldigt synd!
Jag har sett vilka som är mina äkta och riktiga vänner som har tillåtit sig vara åtsido satta i två år för att sedan finnas där direkt som stöd för mig, när det varit som jobbigast! :) ♥ JAG ÄLSKAR ER!♥♥
Mina ögon har "öppnats" på ett helt annat sätt, önskar bara att de kunde hänt tidigare!

Visst, det kommer komma stunder då jag vill gå under jorden och slippa känna något alls, men jag har vänner som finns där för mig. Ett sms eller samtal bort! Jag kommer aldrig mer än halvägs ner i "svarta hålet" fören de drar upp mig igen!

Jag är ju tyvärr alldeles för snäll och "blå ögd", tror gott om allt och alla. Och att de ska ändra på sig, att allt blir bättre. Men tyvärr är sanningen den att det ALDRIG blir så! Och när den insikten kommer slås man till marken, men man klättrar sedan med vänners och familjens hjälp långsamt uppåt! Vet inte vad jag hade gjort utan er!♥♥♥♥

Jag har numera ett favorit citat som ska tatueras in inom kort; "What doesn't kill me, makes me stronger". Jag längtar så himla mycket på att kunna göra den, ska åka till Skövde och fixa tid och kolla pris och så till veckan med Jennie! :)

LÄNK
Nu ska jag efter att skrivit av mig lite, städa klart lägenheten och göra mig ordning, för ikväll blire Olstorp, med singel tjejerna! Så killar se upp, här kommer vi! ;)  (skämt och sido)

// ♥Emelita♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar