onsdag 2 januari 2013

Mitt 2012

Nu har ytterligare ett år passerat och det har varit lika händelse fullt som vanligt. Jag har lärt känna nya människor som jag inte räknat med, lärt mig vilka som är äkta vänner och vilka som inte är det, jagat, började jobba i januari och fick fast jobb nu i december! :) Jag blev delägare i farmor och farfars kennel och jag har varit med och fött upp min alldeles egna och första kull med taxar, Pysslas Harry, Henny och Hilmer! Utan någon vidare ansträngning gick jag ner 6 kilo, och jag hoppas på att det blir fler, men jag lovar inget!! Färgade om håret i en färg som jag verkligen älskar, rött!! :)

Jag hade en planering i huvudet i början av detta året det enda som blev som jag ville var att Elsa fick valpar, att jag flyttade till en större lägenhet och att gå på Törebodafestivalen. Allt annat som hände och inte hände, har bara gjort mig till den människa jag är idag!

Älgjakten blev lyckad i år,
dock sköt jag inget men det är alltid en upplevelse! :) 

Nytt motto

tänk värt? 

Älskade vänner! <3


Ytterligare en tatuering och minst en till planeras till 2013

Augustibocken föll i år med! :) 

Elsa's älskade valpar! :) 

Elsa's älskade valpar! :) 

Även jag genomgick förändringar utseende mesigt.. :P 

Avlivade trafikskadat vilt

Var ute på den hel del fiske turer med killkompisarna! :) 

Vacker dag i skogen! :) 

Rikligt med kräftor fick vi år med när vi fiskade,
resulterade också i att jag fick
hoppa i kanalen och ta upp en bur. :P

Bra svamp år  också! :) 

Vackra sommar kvällar vid sjön! :) 

Vackra mornar när vi jagade! :) 


Vackra mornar! :) 

Lyckat eftersök! 

 Mitt liv går vidare, nya situationer, nya människor, nya vänner, nya möjligheter...



// ♥Emelita♥

2 kommentarer:

  1. God fortsättning!
    Härlig kavalkad av ditt år.
    Har ni behållt en valp?

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dig! :)
    Ja, mamma och pappa behöll tiken i kullen, hon fick namnet Henny. Jag har inte riktigt tid med en valp just nu. Försöker finna mig allt med vänner och så vidare.. :)

    SvaraRadera