fredag 7 september 2012

Det går bra nu..

Fick världens chock i måndags då jag ställde mig på vågen för första gången på ca 4 månader.. Jag hade gått ner ytterligare två kilo, vilket betyder att jag gått ner ca 6 kilo på fem månader! :) Och jag vet i tusan vad jag gjort för att lyckas med det... Förvisso äter jag knappt något godis längre, det lockar inte, och inte chips, på sin höjd majschips man har till tacos. Och ska jag kolla på film med kompisarna blir det popcorn eller naturgodis.
Uppenbarligen så har väl det fungerat med att inte äta godis i samma mängd, men jag dricker fortfarande dricka, men det är på helger, och någon enstaka gång i veckan om det blivit över från helgen. Jag dricker dessutom oftare smaksatt vatten i stället för dricka.
Undra då hur mycket jag lär lyckas att gå ner nu sen när jakt säsongen drar i gång och det lär springas med hundar åt höger och vänster! Längtar!!

Det känns som om allt bara flyter på, det känns som om jag har världens flax just nu. Jag lever mitt liv till fullo! Tillsvidareanställning och ny lägenhet på gång. Det går bra nu, jag är lyckligare nu! :)



Men nu ska jag förbereda här hemma för ikväll blir det film kväll hemma hos mig, i goda vänners sällskap! :)

// ♥Emelita♥ - 6 kilo lättare sedan i April!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar